22 October 2010

Kad Kahwin: Eco Friendly Theme

depan.belakang

belakang.depan
(*.*) tak tau yg mane satu depan, mana satu belakang

Sampul surat beserta setem mahal


Bukan kad kawen saya tapi saya sangat berkenan dengan kad kahwin kwn saya. Paling unik pernah saya dapat. Bukan yang lain² tu x unik. Kad kawen yang pernah saya dapat dari kwn² semuanya cantik & best². Teruja ai.


Kalau kita tengok sekali imbas memang nampak biasa saja. Sama macam kad² kahwin yang lain. Tapi kenapa saya kata yang ini unik? Sebab kertas yg digunakan ala² kertas recycle. Tak tebal.
Standard kertas A4 100gsm. Bukan art card pun, ape lagi nak ada UV Finishing / Matt Lamminate. Dapat bayangkan?


Sgt sesuai pada sesiapa yang sukakan simple tapi menarik. Yang penting menepati budget di pocket. Tepuk poket tanya harga. HAHA..


Walaupun kad ala² recycle tapi envelope tetap tak mau kalah. Bercetak you. Hehe..
Saya dengar² kalau sampul bercetak ni harga setem mahal dari sampul kosong. Betul ke?




1 ucapan cinta:

Unknown said...

mcm2 design kad kawen skg kn??nk buang syg,tp dh smpn byk2 jd nyemak plak...:)

 
Blog ini telah diubah sikit jek oleh haliza dari template suckmylolly.com