13 August 2009

Putaran Hidup

Hidup ini ibarat roda. Adakalanya kita berada dipuncak. Adakalanya kita tersungkur dibawah. Sejak kebelakangan ini, banyak betul masalah, dugaan dan segala bagai yang membolehkan saya merasa down yang amat. Kalaulah ade meter dibadan saya, mungkin meter akan menunjukkan ke paras bahaya ataupun kritikal. Saya tahu setiap orang pun mempunyai masalah. Tak kira lah sama ada besar ataupun kecil. Yang penting cara penyelesaian mestilah betul.

Saya tak tahu sama ada tindakan saya ini betul atau tidak. Macam membuka pekung sendiri pun ya jugak. Tapi niat saya hanya untuk meminta pendapat sesiapa yang sudi dan juga berkongsi apa yang saya rasa.

















Ah!.. Susahnya nak teruskan menaip untuk entri kali ni.

0 ucapan cinta:

 
Blog ini telah diubah sikit jek oleh haliza dari template suckmylolly.com