03 June 2009

Selamat Bercuti dan Selamat Pengantin Baru!

gambar dari sini

Cuti sekolah sudah bermula, ramai ibu bapa sudah membuat perancangan untuk anak². Antaranya yang saya dengar pemanggil di MHI pagi tadi, kebanyakannya pergi bercuti. Ada jugak yang membawa anak² melawat ke rumah kanak² down sindrom. Memang bagus untuk memupuk kesedaran dari kecil. Ade juga yang menghantar anak² ke kelas membuat cupcakes. Mesti comel kan budak² buat kek
ihikhik. hehehe..

1 lagi fenomena bila cuti sekolah datang ialah majlis kahwin. Ramai la yang dapat kad jemputan ke majlis. Silap haribulan, sampai 2 majlis pada hari yang sama. Pandai² lah buat pilihan yek! and don't forget to save the date. hehe..ihikhik Next week saya pun ade 2 jemputan pada hari yang sama tapi berlainan negeri. Pilihan saya? Tiada pilihan. hahaha. Kena pergi jugak dua² majlis. *takpe, bukan saya yang drive. Lagipun dapat jugak jalan². Kiranya 2in1 la..

Ok la pada yang akan melangsungkan perkahwinan *ayat nak skema. Saya ucapkan Selamat Pengantin Baru!! *bunyi kompang. Semoga majlis berjalan dengan lancar dan semoga jodoh sampai akhir hayat. Aminsenyum

Pada adik² yang da cuti sekola, selamat bercuti! Jangan nakal² tau.
takbole

0 ucapan cinta:

 
Blog ini telah diubah sikit jek oleh haliza dari template suckmylolly.com