02 June 2009

Ulangtahun ke-25




Oh! umur saya semakin besar angkanya. Pada 31 May yang lepas, genap la umur saya ke-25. Fuh! Rasa macam cepat je masa berlalu. Macam tak percaya umur dah 25. Saya bersyukur pada Allah dengan kesihatan dan rezeki dariNya.

Terima kasih pada kawan² yang wish. Tak lupa jugak terima kasih pada MR.B
love yang susah² petik gitar sambil menyanyikan lagu Happy Birthdaycelebrate untuk saya walaupun tak hafal chord gitar. Takpe lah asalkan ade bunyi. Haha..ihikhik

Yang gambar tu bukan gambar hiasan eh. hehe.. Itu present dari MR.B. Thanks a lot my dear. Macam tahun lepas juga, kiteorang just makan kek, tgk movie then balik. No romantic dinner, surprise party or else. Malam tu pun saya kene pow dengan family sendirik. Belanja makan malam di warung dengan memakai baju tidur. hahaha.. asal boleh jer la.. janji perut kenyang sudah!





P/s: Insya Allah ini tahun terakhir saya sambut birthday secara bujang. hehe..*gatai

0 ucapan cinta:

 
Blog ini telah diubah sikit jek oleh haliza dari template suckmylolly.com