08 July 2009

Minggu yang teruk

Minggu ni adalah paling teruk. Semua serba tak kena. Terutamanya di office. Kene marah tahap dewa. Sampaikan meleleh air mata. Cengeng. Haha..

Sekarang ni sindrom nak berhenti kerja menular di office saya. Tak Tahu la kenapa. Tahu sebenarnya cuma malas nak ambil port. Department saya je 2 orang sekali nak berhenti. Manager pulak tuh. Sorang lagi junior saya. Haih!! nampaknya makin bertimbun la kerja.tension Bertambah la jugak tension.

Kesihatan pun sedikit terganggu. Mungkin stress sangat kot (memandai jerk akuh).
Nak MC takut kerja tak boleh siap. Harap² cepat sembuh. Duduk rumah tapi otak tertinggal di office pun tak guna. Dalam pada tak sihat ni sempat pula edit gambar weekend lepas. Hehehe.. Ini salah satu ubat jugak.


feeling² romantik jap.



Ini adik lelaki saya.
Abaikan seluar bintang² dia.



Tak tahu motif gamba. Haha..


Ada banyak lagi tapi lambat nak upload. Nak tunggu malas. Saya nak balik ni. Dapat permisi dari manager. Daa~ babai


2 ucapan cinta:

Unknown said...

heheheheh
kamu ni bagus la, dok umah otak tinggal kat opis
kalau kita...badan kat opis
paler otak 'bila mau balik ini??'
hhahahaahahah....

Haliza Haron said...

Dayu: haha.. kadang² ade gak camtuh.
tp keje menimbun sgt la tuh yg otak tertinggal kat opis. :P

 
Blog ini telah diubah sikit jek oleh haliza dari template suckmylolly.com