25 February 2010

Tag dari Surya Rahman




1. First time jumpa your hubby bila dan kat mana?
- Kat bus stop. Kami 1st date naik bus oke. Sama² takde lesen, sama² takde kereta. Salah satu moment yang tak mungkin saya lupakan. ^__^



2. Love at first sight?

- Tidak kot.



3. Who is he when the 1st time you met him?

- Seorang lelaki takkan la maknyah pulak.



4. How long it takes for him to ask you out for a date?

- Lebih kurang seminggu @ 2 minggu baru kami decide nak berjumpa. Itupun saya yang bagi hint. Eh! terkantoi



5. First place dating?

- Jaya Jusco Tebrau City.


6. How he proposed?

- Proposed? Bertuahnya kalau ada adegan proposed. Kami faham² sendiri sudah. Tiba² dia suruh saya kira budget kahwin. Terkulat² aku.



7. Special date with your hubby?

- Setiap hari adalah istimewa.



8. Changes that he asked you to do?

- Control tahap hangin satu badan saya.



9. What is about him that you love so much?

- Semua tentang dia saya suka, saya sayang & saya cinta.



10. What is about him that you wish he would change?

- Bentuk badan. Boleh? Saya teringin tengok dia berisi sikit sbb saya sangat² lah jeles dengan kerampingan pinggang dia. Pinggang idaman tuuu..



11. You will lose your mind and crack your head when he..

- Takde disisi saya. Bikin guwe jadi sasau. Huhu..



12. You will smile through your eyes for the whole day when he....

- Compose lagu untuk saya. Senyum sampai ke telinga mcm Joker
.


13. Complete below sentences, "My love towards you hubby is as big as...."
- Tiada perbandingan. Harap Maklum! Skema nya ayat aku.




Sesiapa yang rajin nak buat tag ni dipersilakan. Takde sebarang charge dikenakan pun :P

0 ucapan cinta:

 
Blog ini telah diubah sikit jek oleh haliza dari template suckmylolly.com