22 January 2010

Happy Birthday Fiance ^__^



Hari ni Jumaat, 22 January 2010 hari lahir tunang sy. Seperti biasa memang tak tahu nk bagi hadiah apa. Pening jugak pikir. Bila saya tanya, mula² dia cakap tak kisah. Tibe² je ting! dia nk hadiah break pad. Dia cakap break pad dia da haus atau kata lain. Eh! mmg takde kata lain. Haus paling tepat!


Tension aku dengar dia mintak break pad. Berapi je telinga. Memang tak la aku nak bagi dia break pad. Dah la tak nampak depan mata. Tambah pulak bukan break pad tu pasang kat badan dia. So memang rejek awal². haha.. Kejam tak?


Di sebabkan poket makin menipis plus otak belum berfungsi dengan jayanya untuk memikirkan hadiah apakah yang patut saya bagi, saya telah mengarang surat permohonan hadiah ditangguhkan. oke saya tipu. Saya tak tulis surat pon tapi saya slumber ya ya mintak hadiah ditangguhkan dan permohonan saya telah diluluskan. Yahoo! Kalau tak diluluskan, hadiah kasih sayang je la yang saya mampu bagi untuk dia. Tapi memang hari² pun bagi hadiah kasih sayang jugak :P.


Kekasih,
Selamat Hari Lahir. Moga Panjang umur, Diberkati rezki oleh-Nya, diberikan kesihatan yang baik dan moga awak menjadi suami yang terbaik buat saya. Amin².





Tunang saya tak tahu pun saya ada blog. Tapi saya tau dia ada blog. Saya tak nak bagi tau dia yang saya pon ade blog sebab nanti saya tak bebas nak bising² kat blog. Shhh.. ini rahsia tau! Jangan bagi tau dia.

5 ucapan cinta:

Unknown said...

wah, nak baca blog tunang awak. mana mana? hihihihi..

sha said...

haha dia tatau eh awk ader blog. my nunang tau sy ada blog tapi bila sy x bagi tgk dia sangat kecik ati lalu merajuk siap ckp "yelaa dia x penting pon, blog tu lagi penting..

sangat comel la laki mrajuk ni ;p

Unknown said...

Owh..kla jg tng u de blog..yg i ni lg sadis..tkt nk gtau dye yg i ni wat blog...tkt seh nk gtau..truk x??huhuuhh..

Unknown said...

Kla 2 tung u de blog..yg i ni lg sadis,tng i xtaw i dh wat blog..trukkn???1 ari nt i akn gtau jg..Huhuhu

Haliza Haron said...

nahwal:
ko kan teror bab² search. Cr sendirik ek. :P hehe..

Dulu mase belom knal, aku selalu stalk blog dia. haha..
alamak kantoi. jgn bgtau dia ek.


Fasha:
alolo.. comel nye merajuk.
sy kalo bole tanak tunang sy tawu, nnt malu nk taip. hihi


miszdeana:
tunang i mmg da lame gile ade blog. dr i blom knal dia lg.

tape nnt u bg tau la dia u ade blog, bole bace same². hihi..

 
Blog ini telah diubah sikit jek oleh haliza dari template suckmylolly.com